Rembrand, rruga mundimshme e djalit të mullixhiut për tu bërë një gjeni i pikturës
Nga të gjithë mjeshtra barok, ai ishte
Rembrandt që evoluar teknikë më revolucionare dhe i cili ishte që të rritet në
trashëgimtar italianët 'shpirtërore. Nga mesi i 1630 ai kishte kohë që e
braktisur smoothness konvencionale holandez dhe sipërfaqet e tij ishin tashmë
caked me më shumë paint se ishte e nevojshme për të paraqitur një iluzion. Ai
ishte peshon sitters e tij me bizhuteri të ngurta të mjaftueshme për të
vjedhur, modeluar fuqishëm me një furçë të ngarkuar rëndë. Kur të tjerët e
nevojshme pesë prek ai është duke përdorur një, dhe kështu brushstrokes kishte
filluar për të ndarë dhe të mund të nganjëherë vetëm të lexuar siç duhet nga
një distancë imitim i saktë i formuar ishte duke u zëvendësuar me sugjerimin e
tij:.. për disa nga bashkëkohësit e tij, prandaj, pikturat e tij filluan të duken
të pambaruara Ai ishte nga venedikasit që ai kishte mësuar për të përdorur një
terren kafe në mënyrë që pikturat e tij të dalë nga të errët në dritë,
fizikisht si dhe shpirtërisht
Rembrandt van Rijn Harmenszoon u lind më 15 korrik,
1606, në Leiden, Holandë. Babai i tij ishte një mullixhi i cili donte djalë për
të ndjekur një profesion të mësuar, por Rembrandt la Universiteti i Leiden për
të studiuar pikturë. Puna e tij në fillim ishte e përkushtuar për të treguar
linjat e dritë, dhe hije, dhe ngjyra e popullit ai pa rreth tij. Ai ishte i
ndikuar nga puna e Caravaggio dhe ishte i hipnotizuar nga puna e shumë
artistëve të tjerë italianë. Kur u bë Rembrandt themeluar si një piktor, ai
filloi të mësojë artin e mësimdhënies dhe të vazhdueshme gjatë gjithë jetës së
tij.
Rembrandt HARMENSZOON VAN RIJN piktor
hollandez, piktor, dhe gdhendës të shekullit të 17, një gjigant në historinë e
artit. Pikturat e tij janë të karakterizuar nga penelata t harlisura, ngjyra të
pasura, dhe një zotërim të nj terri t pasuruar nga nj drit gati hyjnore që e
ndjek në çdo punë kolosin e penelit. Portrete të shumta dhe të autoportretet
shfaqin një depërtim të thellë të karakterit, një tejshkim në thelbin e një
dimensioni shpirtëror të shumëpërmasshëm. Vizatimet e tij përbëjnë një rekord
të gjallë të jetës bashkëkohore në Amsterdam. Artisti më i madh i shkollës
holandeze, ai ishte një mjeshtër i dritës dhe hijes piktura e të cilit,
vizatimet, dhe etchings e bëri atë një gjigand në historinë e artit.
Në 1631, kur puna e Rembrandit ishte bërë i
njohur mirë dhe studio e tij në Leiden ishte në lulëzim, ai shkoi në Amsterdam.
Ai u bë piktor kryesore portret në Holandë dhe mori komisioneve të shumta për
portrete, si dhe për pikturat e subjekteve fetare. Ai ka jetuar jetën e një
qytetari të pasur, i respektuar dhe u takua me bukur Saskia van Uylenburgh, të
cilin ai u martua në vitin 1634. Ajo ishte model për shumë nga pikturat dhe
vizatimet e tij. veprat e Rembrandt-së nga kjo periudhë janë karakterizuar nga
efektet e ndriçimit të fortë. Përveç portreteve, Rembrandt arritur famë për
peisazhet e tij, ndërsa si një gdhendës ai renditet ndër më të shquar të të
gjitha kohërave. Kur ai nuk kishte model tjetër, ai pikturuar ose skicuar
imazhin e tij. Është vlerësuar se ai pikturuar në mes të 50 dhe 60-portrete
vetë.
Në 1636 Rembrandt filloi të përshkruaj qetë,
skenat më shumë meditues me një ngrohtësi të ri në ngjyrë. Gjatë disa viteve të
ardhshme tre fëmijët i katër tij vdiq në foshnjëri, dhe në 1642 vdiq gruaja e
tij. Në 1630 dhe Vitet 1640 ai bëri shumë vizatimet peisazhit dhe etchings.
Pikturat e tij peizazhit janë përfytyruar, portretizime të pasur të tokës rreth
tij. Rembrandt ishte në shumicën e tij krijues në punën e njohur gjerësisht si
Night Watch, pikturuar në vitin 1642. Ai paraqet një grup të Guardsmen qyteti
në pritje të komandës për të bjerë në linjë. Çdo njeri është i pikturuar me
kujdes që Rembrandi i dha portrete të vetme, por përbërja është i tillë që
shifra të ndara janë të dytë në interes për efektin e tërë. Kanavacë është e
shkëlqyer me ngjyrë, lëvizje, dhe të lehta. Në plan të parë janë dy burra, një
në të verdhë të ndritshme, të tjera në të zezë. Hijen e një tone ngjyra poshtë
butësi e të tjera. Në qendër të pikturës është një vajzë e vogël të veshur në
të verdhë.
Rembrandt kishte bërë për të mësuar për të
jetuar të qetë. Që nga koha që ai të mund të përballojë për të, ai bleu shumë
piktura nga artistë të tjerë. Nga mesi i Vitet 1650 ai ishte gjallë deri tani
përtej mundësive të tij që shtëpinë e tij dhe pasurinë e tij është dashur të
nxirret në ankand për të paguar disa nga borxhet e tij. Ai kishte komisionet më
pak në Vitet 1640 Vitet 1650 dhe, por rrethanat e tij financiare nuk kanë qenë
të padurueshme. Për nxënësit e sotme të artit, Rembrandt mbetet, si piktor
holandez Jozef Israels tha, "llojin e vërtetë e artistit, të lirë,
papengesë nga traditat."
Numri i veprave atribuohet Rembrandit
ndryshon. Ai i prodhuar rreth 600 piktura, 300 etchings, dhe 1400 vizatime.
Disa nga veprat e tij janë: Shën Pali në burgun (1627); Darka në Emaus (1630);
Mësim Anatomia e Dr Nicolaes Tulp (1632); Young Girl në një e-Door Half Open
(1645); Mill (1650 ), Aristoteli mendon Bust e Homerit (1653); Kthimi i Biri
dorëlëshuar (pas 1660); Syndics i Sporti Drapers '(1662), dhe shumë portrete.
"Rembrandt asnjëherë nuk e vizitoi Itali,
por me kohën ai u largua nga amtare Leyden e tij për të zgjidhur në Amsterdam
në vitin 1631, ai tashmë ishte ekspozuar për zhvillimet e fundit në pikturë
barok. Pasuesit holandez i Caravaggio
kishte siguruar se përdorimi të stuhishme e të lehta dhe hije dhe shifra
dramatike të plotësojë në sipërfaqe foto e kishte bërë të njohur, si kishte
lëngun e fuqishme brushwork, e Rubens dhe etja për painterly madh iluzione,.
Like Rubens, Rembrandt do të kishte vërejtur se Titiani në fund punën e tij kishte shkuar në kërkim
të reflektive disponimi më shumë dhe zbuluar një dhe e lavdishme liri të re në
brushstrokes e tij.
"Nga të gjithë mjeshtra barok, ai ishte
Rembrandt që evoluar teknikë më revolucionare dhe i cili ishte që të rritet në
trashëgimtar italianët 'shpirtërore. Nga mesi i 1630 ai kishte kohë që e
braktisur smoothness konvencionale holandez dhe sipërfaqet e tij ishin tashmë
caked me më shumë paint se ishte e nevojshme për të paraqitur një iluzion. Ai
ishte peshon sitters e tij me bizhuteri të ngurta të mjaftueshme për të
vjedhur, modeluar fuqishëm me një furçë të ngarkuar rëndë. Kur të tjerët e
nevojshme pesë prek ai është duke përdorur një, dhe kështu brushstrokes kishte
filluar për të ndarë dhe të mund të nganjëherë vetëm të lexuar siç duhet nga
një distancë imitim i saktë i formuar ishte duke u zëvendësuar me sugjerimin e
tij:.. për disa nga bashkëkohësit e tij, prandaj, pikturat e tij filluan të duken
të pambaruara Ai ishte nga venedikasit që ai kishte mësuar për të përdorur një
terren kafe në mënyrë që pikturat e tij të dalë nga të errët në dritë,
fizikisht si dhe shpirtërisht. Megjithatë, pavarësisht nga një gamë që ishte i
kufizuar edhe nga standardet e shekullit të shtatëmbëdhjetë, ai ishte i njohur
si një koloristike, sepse ai ka arritur të mbajë një ekuilibër të pasigurt në
mes të pikturës tonally, me dritë dhe hije, dhe pikturë në ngjyra. Ashtu si
formë është sugjeruar se sa përcaktohet, kështu përshtypjen e ngjyra të pasura
ishte mashtruese.
"Ai ka punuar në shtresat komplekse,
ndërtimin e një foto nga kthehet në para me glazes delikate që lejohet të lehta
në të vërtetë të përshkojnë prejardhje të tij dhe të reflektojnë jashtë
underpainting e bardhë, dhe bodycolors aplikuar bujarisht të cilat mimicked
efektin e organeve të ngurta në hapësirë. Never para se të kishte një piktori
një interes të tillë thjesht i ndjeshëm dhe kënaqësinë në cilësitë fizike të
mesëm e tij, as të dhënë atë një masë më të madhe të pavarësisë nga imazhi.
"
Comments
Post a Comment