Kuteli dhe shkollat e verifikimit të letrares
Nga Behar Gjoka
Kapërcimi i sprovës së rileximit të prozës
kuteliane, në kohë dhe këndvështrime të ndryshme, jep shtysë për të ndjerë dhe
përthithur ngjizjen e veçantë letrare të saj. Nëse proza e këtij shkrimtari do
të interpretohej me një të rënë të lapsit, pra lehtësisht, atëherë me siguri
rrezikohet që magjia shkrimore e tij, si prani e letraritetit dhe si esencë
unike, do të shkërmoqej dhe
pluhurëzohej. Dihet, gjithnjë simbas teorive letrare, se paprajshmëria e
leximit, interpretimit, shqyrtimeve disaplanore, ka jo pak gjasime receptimesh,
pa të cilat është e vështirë që të dekodohet dhe shijohet si vlerë artistike.
Ndërmjet gurgullimave përthithëse, nisur nga teoria e parashtrimeve dhe
përshtypjeve të mësipërme, mund të përveçohen disa qasje:
E para: Ta largojë vlerësimin e prozës,
përfundimisht dhe pa pikën e drojës, deri në skajshmëri prej botës fluide dhe
marroke, çfarë plazmon autori si mesazh dhe parafytyrim, në shkrimin letrar, e
sidomos me prozëshkrimin, ku lëvrohen të gjitha llojet letrarë.
E dyta: Ta prishë dhe shkatërrojë,
përgjithësisht të gjithë realitetin e projektuar letrar, në mënyrë të veçantë
dhe në varësi të rrethanave jashtëletrare, të cilat megjithatë e bëjnë edhe më
të domosdoshëm komunikimin me artin e Kutelit.
E treta: Ta dhunojë përvojën shkrimore,
pamëdyshje veprën letrare, me njollat e shumta biografike, e bindur se po kryen
një verifikim normal, bazuar kryesisht në tipologjinë e vështrimit monografik,
kinse përmbyllës të qëndrimit ndaj një vepre apo një shkrimtari të caktuar.
E katërta: T'i avitesh përngjitas dhe tepër
ngushtësisht, ndërkaq me ftohtësinë dhe akullësinë e shkencëtarit dogmatik,
gjithsesi me kundrim të dukshëm akademik, kinse po ia nxjerr bakrin principeve
letrare.
E pesta: T'i qasesh tekstit letrar vetëm si
realitet letrar i vetvetishëm, të strukturës dhe formës, stilit dhe shprehësisë
letrare, që pamëdyshje në këtë hapësirë nënkupton edhe vështrimet
kulturologjike apo eseistike.
Mëkatet e pamatshme të teorisë (së gjithë
kohërave), nëse mundet të emërtohen kështu, padyshim letrare në shpjegimin e
natyralitetit specifik të artit, (e cila ka jo pak raste që edhe e shkatërron
letraren, siç shprehet pak më herët, Xh. Culler), janë të vetëkuptueshme, madje
ka gjasa të jenë vetë thelbi i ekzistencës së letrares. Pashpjegueshmëria, e
artit dhe e letërsisë ka më shumë mundësi të jetë vetë kufiri i ekzistencës së
magjisë së fjalës letrare. Nëse do të shpjegohej magjia, pra tërësinë e
elementëve të thadrimit të artit të fjalës, atëhere ajo do zhbëhej, mbase edhe
do të fshihej fare si ekzistencë.
Teoria letrare, klasike dhe moderne,
megjithatë është e vetmja tejqyrë që na e mundëson shansin për ta shijuar,
ndjerë dhe prekur vlerën artistike, por kurrsesi ajo nuk mundet që të përdoret,
për ta zhveshur përfundimisht atë nga lëvozhga mrekullibërëse, emocionale dhe
shprehëse, që përjetohet mëvetësishëm nga qenia.
Pra,
duket se letërsia dhe teoria letrare janë dy realitete të mëvetësishme, që në
asnjë rast nuk përputhen, madje as nuk është e nevojshme të ngjasë diçka e
tillë, çka nuk do të thotë se midis tyre nuk kanë asnjë pikë takimi. Letërsia,
simbas vetëdijes së shkrimit dhe të përjetimit të saj, është një realitet
fundekrye specifik dhe unik. Teoria letrare, është një realitet tjetër dhe më
vete, që në fakt shenjon ligjësoritë e letërsisë. Teoria letrare është shkenca, e cila përfshin historinë e
letërsisë dhe kritikën letrare, që duhet të ndikojnë për të përndritur vlerat e
pranishme letrare.
Këndshikimet teorike, vetë Kuteli nëpërmjet
krijimtarisë së larme letrare, sidomos përmes shkrimit të prozës së shkurtër, i ka shijuar dhe
shpalosur me kaq tepri. Nëpër të gjitha shqyrtimet, botëperceptimore të
gjertashme, tërthorazi dhe hapur, përgjithësisht lihet të nënkuptohet se proza
e tij, sidomos në lavrimin e tregimit dhe novelës, është krejt e veçantë.
Madje, ngahera në studimtarinë e shqipes, Kuteli shenjohet edhe si gjeniu i
rrëfimit në letrat shqipe dhe si mjeshtër i rrallë i artit të fjalës.
Ka të vërteta në këto pohime dhe gjykime, të
hedhura kohë pas kohe, natyrisht të thëna vetëm pas ndarjes nga jeta e
shkrimtarit. Në shumicën e rasteve ka edhe tepri zelli për ta lexuar vetëm
nëpërmjet teoritikës sociologjike, që në fakt e pamundëson komunikimin real me
magjikën shkrimore të Kutelit dhe të secilit autor. Vetëkuptohet, se leximtaria
e tillë, deri në vitet '90 dhe më vonë, përgjithësisht e ka shartuar e futur në
ujë veprën e tij letrare, veçanërisht prozën e autorit, jo se i mungon
tërësisht ky tipar, porse në semantikën letrare, socialja dhe socialiteti,
dihet se nuk janë thelbësore. Paqartësia dhe deformimi qëllimor, enkas apo
rastësor, letrar dhe jashtëletrar, përpos të tjerash do kërkuar në sqarimin e
dy momenteve esencialë:
A -
Cilës periudhë letrare i përket Mitrush Kuteli? Pandarazi me të, pra edhe
prozëshkrimi i tij unik? Gjithashtu, në mbështetje të kthjellimit të momenteve
shkrimore, po në këtë rrafsh, jetik dhe estetik, si do të trajtohen shqyrtimet
kritike dhe sprovat e pranishme në lëmin e poezisë? Kjo problematikë kaq e
gjerë, patjetër e shoqëruar edhe me nyjëtime të tjera letrare, do të gjenin
shpjegimin e natyrshëm, duke e vendosur figurën e shkrimtarit pikërisht në
kontekstin e rrethanave shkrimore. Shkurt, në cilën hark kohor u realizua
Kuteli si shkrimtar, prozator e poet, mandej edhe si lëvrues i kritikës
letrare? Fakti kokëfortë, që megjithatë pjesën dërrmuese të krijimtarisë
autoriale dhe po ashtu të vështrimeve kritike, autori i ka botuar para viteve
1944, flet vetë, më mirë se sa çdo koment tjetër. Autorë dhe vepra të kësaj
periudhe janë: Poeti Lasgush Poradeci -1937, Netë shqiptare -1938, Ago Jakupi e
të tjera rrëfime -1943, Sulm e lotë me një fjalë prej Dr. Pas. -1943, alias
Dhimitër Pasko, Havadan më havadan -pamflete 1943, Këngë e britma nga qyteti i djegur
-këngë popullore 1943, Kapllan Aga i Shaban Shpatës -1944, dhe Shënime letrare
-kritikë 1944. Siç shihet, edhe nga ky vështrim shkurtimor dhe panoramik, nisur
kryesisht prej vitbotimeve të veprave të autorit, ndihmon vetiu që të dalin në
fokus tiparet më përfaqësuese shkrimore të autorit, që pa asnjë dyshim e
mbërriti zenitin e vetë shumë herët, me gjasë në fillim të viteve '40 të
shekullit të kaluar. Rasti Kutelit na shtyn të mendojmë se kemi të bëjmë me një
kritik të talentuar, përderisa shqyrtimi i poezive të Poradecit, Nolit,
Emineskut etj. , realizuar prej tij me rastin e botimit të secilit prej këtyre
autorëve, ka vlerë edhe sot si interpretim, brenda tipologjisë së kritikës
afirmative. Ai është njëri nga lëvruesit më cilësorë të pasurimit prozës shqipe
ku krahas tregimit dhe novelës, romanit dhe përrallës, në trashëgiminë letrare
të autorit hasim edhe rrëfenjën dhe rrëfimin.
Mitrush Kuteli ishte njëri nga
publicistët më të shquar të asaj kohe dhe shquhej për sensin e hollë të
kritikës ndaj kohës dhe dukurive të ndryshme. Vështrimi i tij, krejt i veçantë
shpaloset edhe me krijimtarinë gojore, sidomos si mbledhës i zellshëm, ai
radhitet në folkloristët më të shquar. Cilësitë e shpërfaqura, në librat e
botuar deri në vitin 1944, në pikëpamje të llojeve dhe tipologjisë shkrimore
dhe të rrafsheve të shprehësisë shenjojnë pamëdyshje një personalitet të
formuar dhe me ndikim të rrokshëm në të gjitha përmasat e shkrimit letrar të
shkruar aso kohe në letrat shqipe. Fushat e lëvruara, si dhe vetitë e dëshmuara
ndihmojnë për të përcaktuar vendin, kohën dhe përmasat e shkrimtarisë:
Së pari: Kuteli si figurë shumëplanëshe, madje
me kontribute të vyera në shumicën e realizimit të tyre shënon kulmime në
shkrimin e tregimit dhe novelës, si gjurmë dhe dëshmi e shkrimit letrar. Ai, më
tepër, i përket letërsisë midis dy luftërave botërore, pa nxjerrë mendësh këtu
edhe ndihmesën e dhënë prej tij në lëmin e përkthimit të jo pak autorëve, në
ritregimin e legjendave të epikës shqipe, ose në përpjekjen serioze të lëvrimit
e romanit, të cilat përplotësojnë konturet e kësaj figure të shquar të
letërsisë shqipe, që shtrin ndikimin e vet në të gjithë hapësirat dhe në të
dyja periudhat, para dhe mbas Luftës së Dytë Botërore.
Së dyti: Mitrush Kuteli faktikisht, nisur
vetëm nga titujt e librave të botuar, është autori më i botuar gjatë viteve
'30-40. Megjithëse, tashmë do të duhet qartësuar ky moment.
Fillesat e prozës kuteliane hidhen në vitet
njëzet, posaçërisht si e dorëshkruar më 1926, dhe përkitazi viti 1929, shënon
kohën e botimit në shtypin e kohës të novelës Vjeshta e Xheladin Beut. Bëhet
fjalë për njërën prej krijesave të
rëndësishme të autorit, ku shfaqen farfurimat dhe vrundujt e parë të prozës
magjike, madje të një realizmi mirëfilli të magjishëm. Gjurmët e shprehësisë artistike,
në lëmin e prozës, në lëvrimin e rrëfenjave dhe rrëfimeve, tregimeve dhe
novelave, po ashtu shenjohen prej asokohe. Në aspektin e sendërtimit të prozës
prej Kutelit, në distancë kohore, mund të nxirret përfundimi se ai krijoi
shkollë të mirëfilltë letrare si askush tjetër në historinë e letërsisë shqipe,
duke u bazuar në dy tregues:
- Në lëvrimin e të gjitha tipeve, llojeve dhe
nënllojve të prozës, ku pra shkëlqen edhe në pasurimin e tipologjisë së
prozëshkrimit, me tipet e rrëfenjave, rrëfimeve dhe të ritregimit të epikës
shqiptare, por që shënon një nivel më të ngritur në lëvrimin e tregimit dhe të
novelës.
- Në ndikimin e rrokshëm në shkrimin e
mëpastajmë të prozës shqipe, ku edhe ndeshim në pasuesë apo në shkrimtarë, që e
parapëlqejnë shkrimin e prozës kuteliane, duke e përcjellë këtë fakt në shumë
autorë të periudhës. Gjurmët e këtilla bëhen të prekshme, veçmas në tekstet e
shumicës së autorëve, që kanë si bazë e variantin e toskërishtes, që nga D.
Agolli, K. Trebeshina, I. Kadare, J. Xoxe, S. Andoni, T. Laço, N. Lera etj. , e
në pjesën më të madhe te autorët që janë marrë më shkrimin e prozës së
shkurtër.
Prandaj, piskama letrare e Kutelit, bashkë me
veprën e thukër letrare të Ernest Koliqit, shfaqet me rol ndikues qysh në
fillesat e veta. Ajo duket se paralajmëronte se letrat shqipe kishin hyrë në
hullinë e lëvrimit të prozës moderne. Në kuptimin e personalitetit të formuar
gjerësisht, të mjeshtrit të tregimit, përgjithësisht të prozës, kritikut të
sprovuar letrar, të botuesit serioz, (çka vërtetohet nga shkalla e përkujdesjes
së treguar ndaj krijimtarisë poetike të Poradecit e Nolit). Ky fakt nga më
themelorët si jetëshkrim, ose përmendet shkarazi ose gati anashkalohet nga
studimtaria zyrtare e shqipes, posaçërsisht e njohësve të natyrës së përveçme
letrare të Kutelit. Duke vepruar kështu, madje për një periudhë të tejzgjatur,
Kuteli dhe vepra letrare tërësore, padyshim edhe proza e larmisë, nuk vendosen
në kontekstin e rrethanave, që u përket më së shumti, pra të harkut të viteve
'30-'40 të shekullit të kaluar. Ajo atmosferë letrare unike dhe e mëvetësishme,
përplot laryshi, që nxori në pah figura të shquara si Konica, prozator e kritik
i rrallë; Fishta, shkrimtar gjithplanësh, prozator, dramaturg, kritik, poet
lirik, satirik e mbi të gjitha epik me kryeveprën e tij Lahuta e Malcisë;
Poradeci, poet thinosh të natyrës, dashurisë dhe atdhesisë; Haxhiademi,
dramaturg i shquar; Nolin, përkthyes dhe Migjeni, poeti dhe prozatori i
sprovave moderne. Në brendësi të atij mjedisi trëndafilor, letrar dhe kulturor,
i harkut të pavarësisë, (ndërkohë që ende shkruanin Mjedja, Çajupi, Santori e
Asdreni) gjendet, pa më të voglin dyshim,
edhe Dhimitër Pasko. Kjo aureolë lëbyrëse letrariteti, përbën më së
parmi kontekstin thelbësor dhe real të ngjizjes dhe mëkimit të Kutelit si
shkrimtar, por edhe të shpërfaqjes së pranisë së tij.
Sprovat e modernitetit të letrave shqipe,
qoftë në poezi, qoftë në prozë apo në kritikën letrare, kanë edhe ndihmesën e
Kutelit, veçanërisht në fibrimet e befta të lëvrimit të prozës, ku spikatet
veças të tjerëve për realizmin e tregimit dhe të novelës. Krahazi dhe
paralelisht, Kuteli dhe Koliqi, (dyshe kjo fatlume e letrave shqipe) jo vetëm
se hodhën themelet e prozës moderne por, me formatin shprehës, koloritin
narrativ dhe ngjyresat leksikore, shenjëzuan kulmime ligjërimore në lëmin e
prozës shqipe.
Pas
viteve '44, Kuteli vinte si një krijues i pjekur, me personalitet të
kristalizuar dhe të shpërfaqur, në disa lami të kulturës. Megjithatë, veçmas
viti '47 shënon, (a diçka më herët se kaq, ngaqë edhe historiografia nuk ka
mbërritur ta përcaktojë ende) krijimtarinë e Kutelit pasi barten një shenja të
veçanta nga letrarja e ngjizur prej tij. Gjatë kësaj kohe shkrimtari realizon
novelën E madhe është gjëma e mëkatit, me gjasë kryevepra e tij letrare në të
gjitha pikëpamjet estetike. Në semantikën e përfundimit, të mënyrës shkrimore
vetanake, personaliteti i Kutelit shtrihet natyrshëm edhe më përtej periudhës së mbarimit të
luftës. Gjithashtu, sprovat poetike, aq
të thukta në shpalimin e ndjesive të holla, por edhe atdhetare, çka na kulmon
me Poemin Kosovar, si një lami shprehje e parapëlqyer nga autori. Mitrush
Kuteli ishte njëri nga publicistët më të
shquar të asaj kohe dhe shquhej për sensin e hollë të kritikës ndaj kohës dhe
dukurive të ndryshme.Të kësaj kohe janë librat: Dashuria e barbarit Artan
-1945; Pylli i gështenjave, poezi për fëmijë 1958; Xinxifillua-përralla 1962;
Tregime të moçme shqiptare-ritregime 1965, si edhe ripunimet e prozës, në
nivelin e varianteve dhe variacioneve letrare. Gjithashtu, një faqe më vete,
përbëjnë edhe përkthimet e veprave të veçanta të Gogolit, Turgenjevit,
Shçedrinit, Ostrovskit, etj. , që na zbulojnë një anë tjetër të dimensioneve
madhore të figurës së Kutelit, e sidomos të pranisë së tij na kaq shumë lami të
kulturës shqipe. Pas këtij vështrimi të rrethanave që e mbruajtën si krijues i
shumëplanësisë, krejt natyrshëm vjen në fokus çështja tjetër esenciale:
B - Cilës metodë, drejtim, rrymë apo shkolle
letrare i përket veçmas proza e tij? Cilat janë tiparet karakteristike
shkrimore që bart si tharm estetik trashëgimia letrare e autorit? Ku dallohet
poetika e prozës kuteliane, në përqasje me bashkëkohësit dhe prozatorët e
mëvonshëm të letrave shqipe dhe më gjerë se sa kaq?
Përcaktimet e gjertanishme, sa i përket
metodës letrare të ligjëruar, e fiksojnë shkrimin e prozës së Kutelit në pesë
cilësi të gjasshme:
- Faktura realiste: Përcaktime të tilla janë
shënuar nga Frida Idrizi, Nasho Jorgaqi, e ndonjë tjetër. Pikë referimi për ta
shenjuar si të tillë, përgjithësisht është verifikimi i tematikës dhe i
brendisë, pra duke e parë prozëshkrimin si mënyrë leximi sociologjik. Madje, në
shumicën e rasteve, interpretimi i kësollojshëm zbret deri në përcaktime,
thellësisht të ndara të grupit të personazheve: vegjëlia nga njëra anë dhe
bejlerët e agallarët në tjetrën anë.
- Atribute romantike: por e pranvënë me tipin
e romantikës revolucionare, sipas Idrizit dhe Jorgaqit. Për të mbërritur në
këtë përcaktim, ndërkaq ka gjasa të mjafta që shqyrtimi të jetë lidhur ngushtësisht
edhe me praninë e miteve, legjendave dhe gojëdhanave, pra me fundekrye me
materien orale. Megjithatë, romantika e prozës së shkrimtarit, herë vështrohet
si vlerë, herë tjetër si dobësi. Në fakt, dihet se shkolla romantike adhurimin
ndaj folklorit e shpërndërroi natyrshëm deri në kult dhe adhurim për të. Veçse,
siç e parasheh teoritika letrare dhe praktika shkrimore, për mitet dhe
mitologjinë, po kaq interes dhe kërshëri kanë treguar dhe ende vijojnë në këtë
linjë edhe shkrimtarët modernë e pasmodernë.
- Tharm fantastik, (një pohim i mbrojtur nga
A. Plasari, S. Bashota etj.) Ky tipar
shkrimor dhe ngjyrues i krijimtarisë letrare të autorit, shenjëzohet nisur
mbase nga hapësira që zë e mbinatyrshmja, sidomos nga prania e pikëpjekjes së
të gjallit me të vdekurin, esencë bazale kjo dhe tepër e vlertë në disa krijime
autoriale, por e shpërfaqur me fuqi artistike, sidomos në faqet e
tregim-rrëfenjës Rinë Katerinëza dhe po ashtu edhe tek novela E madhe është
gjëma e mëkatit. Sugjerimi i teorive letrare se animizimi prozopope, domethënë
shpirtëzimi i të vdekurit, është vetëm njëri nga elementët e mbinatyrores, me
prani të rrokshme në përrallat e autorit, do të duhet të merrej në shqyrtim,
për të shijuar ndërlidhjen e prozës së Kutelit me fantastiken, por edhe për të
kuptuar mungesën e saj në disa nga
prozat e mrekullishme që ka realizuar. Në principin e prozës fantastike, tashmë
edhe për lëndën dhe adresimin, mbeten përrallat e librit Xinxifillua, që
pamëdyshje përfaqësojnë një nga shenjëzimet e përfillshme letrare të realizuar
prej Kutelit.
- Prani e realizmit grotesk: (një situatë që e
merr përsipër ta mbrojë Alfred Uçi). Në këtë përpjekje të vonë, përveç faktit
të një tentative, për ta kundruar në caqet e realizmit kritik, në fakt vihet re
edhe një ndërthurje e pagjashme dhe e pamundshme konceptesh, si lidhje dhe
pranvënie. Grotesku si mënyrë shprehje, madje si një formë e ngritur e saj,
përpos pranisë në krijimtarinë gojore, faktohet qysh në antikitet me
Aristofanin dhe në fakt kulmon me veprën e Rabëlesë, në klasicizmin francez.
Ndërsa realizmi, si metodë pasqyrimi dhe sendërtimi të letërsisë, që është
pakasa me i ri, me zanafillë diku në shekullin e 19-të, dhe gjithnjë dhe vetëm
simbas teorive letrare, ekziston në tre forma: realizëm kritik, realizëm
socialist dhe realizëm magjik, dhe dihet se në të tri rastet shënon metodën,
rrymën ose drejtimin letrar dhe në asnjërin rast shprehësinë në kuptimin më të
ngushtë të groteskut, si shkalla sipërore e satirës.
- Elemente të realizmit magjik: Ky pohim mbrohet fillimisht nga Aurel
Plasari, pastaj i merret në shqyrtim nga Sali Bashota, Kujtim Shala etj. Në fakt lidhja e
prozëshkrimit të autorit me realizmin magjik, gjithnjë sipas mendimit tim, as
nuk është zhvilluar deri në fund, as nuk është hedhur poshtë përfundimisht për
të na dhënë një përgjigje më shtjelluese dhe verifikuese mbi krijimtarinë,
që bart dhe përçon këtë ngjyresë
magjike. Vendi që zë dhe sidomos marrëdhëniet e ndërlikuara në mes reales dhe
ireales, të përkohshmes dhe përjetësisë, por pak të lëvruar në letrat shqipe,
deri tek proza e Kutelit, ka bërë që të shihet edhe si teksturë e këtij
rrafshi. Madje, verifikimi i tillë plazmohet si përqasje e ndërmjetme me
autorët më të shquar që e çuan në zenit realizmin magjik, pra edhe me letraren
e Bogres-it, ngandonjëherë edhe si realitet letrar i mëvetësishëm. Ka më tepër
arsye të mendosh se qëndron këndshikimi i dytë, pra, si një univers letrar i
vetvetishëm, sepse lëvrimi i prozës me përcëllima magjike nga ana e Kutelit
faktohet më herët; me fillesa aty nga viti 1926, kohë kur shkruan Vjeshta e
Xheladin Beut.
Këto shenja të pranishme në prozën e
shkrimtarit, qofshin realiste, romantike, fantastike, groteske apo të realizmit
magjik, pamëdyshje që feksin nëpër gjithë materien letrare, porse ato lëshojnë
hije rrezatimesh të gërshetuara, çka e shndërron përpjekjen për të përcaktuar
drejtimin ose shkollën letrare që në njëfarë mënyrë e materializoi Kuteli.
Në veprën e shkrimtarit, veçmas në prozën e
tij, është krejt e prekshme lënda sociale. Po ashtu, nëpër hemisferat e
tekstit, si romantikë apo grotesk, vetvetiu ndërfutet edhe krijimtaria gojore.
Rreth qarkëzimeve, të qëmtuara prej historiografisë letrare, pështillet dhe
shpështillet prania e sociales, në mënyrën shkrimore kuteliane. Mbase, kjo
dëshmi shkrimtarie, shenjon një përvojë personale, ku shkrihen burimet e
hamenduara dhe të pashmangshme; Ndoshta, një përvojë tjetër të ndryshme nga
bashkëkohësit, natyrshëm të komplikuar, në kuptimin e marrëdhënies speciale me
lexuesin model (Umberto Eco[1]) që shënon shenjat e strukturës e jo semantikën.
Madje, një raportim detyrimor jo vetëm si lëçitës i vëmendshëm, por edhe si një
dëgjues i përqëndruar, sepse rrëfimtari ngahera ndërron vend, por gjithherët
gjellin krejt i dorëzuar në substancën e mirëfilltë tekstologjike. Duke u bërë
kësisoj pjesë integrale e lojës autoriale magjike, ka gjasa të lodrimit të
njohur dhe të panjohur, ku mundësohet qartaz ndërkomunikimi me tekstet dhe
estetikën, që bartin dhe veçmas mënjanohen çfarëdo shkas moskuptimi keqkuptimor
të shkrimit letrar.
Comments
Post a Comment