50 nuancat e veshjes së Angela Merkel. Një Pantone ngjyrash për garderobën e gruas më të pushtetshme në Evropë


Ajo është gruaja më e pushtetshme në Evropë dhe ndoshta politikanja më e fuqishme në botë. Si udhëheqëse e Gjermanisë, vendit më të pasur, më i populluar dhe më produktiv i kontinentit, ajo ka luajtur një rol të rëndësishëm në negociatat për të ardhmen e ekonomisë dhe politikës së Evropës. Ky set fotografik është mblehur dhe krijuar në formën e një pantone ngjyrash nga grafisti hungarez Eekelen van Noortje.

Comments

Popular posts from this blog

PROTAGORA: Njeriu është masë e të gjitha gjërave

Kush është Frederik Shopen

OGUST KONTI: Për të krijuar shoqërinë e re çdo fantazi e vjetër duhej të lihej mënjanë, qoftë kjo e Zotit opo e dogmave metafizike, për barazinë apo sovranitetin e popujve