Britani, rrjetat “peshkojnë” perlën 150 milionë vjeçare


prg: Albert VATAJ
Perla 150-milion vjeçare, e cila është dhjetë herë më e madhe se normalja. Në zhguallin e saj ndoshta ajo mban të strukur perlën më të madh në botë, nxjerrjen e së cilës se ka marrë guximin askush ta bëjë deri më sot. Një zëdhënës nga Akuariumi Reef Blue tha: "Guaska e perlës u zbulua në rrjetën e një anije peshkimi, ndërsa punonjësit po seleksiononin peshkun e zënë në Solent. “Kur peshkatarët u kthye e panë, fillimisht besuan se ishte e vërtetë, më vonë ata u bindën se kishin të bënin me një fosil”. Menjëherë ata e bënë publike zbulimin e tyre dhe ua dorëzuan atë autoriteteve të akuriumit, ku edhe ndodhet sot, ende e pahapur. 200 unazat që ndërtojnë strukturën e guskës, identifikojnë moshën, dhe e bëjnë këtë zhguall mbajtësen e perlës më të vjetër tw zbuluar deri më sot. Shkencëtarët janë të mendimit se, duke u referuar numrit të unazave të identifikuara, kemi të bëjmë me një individ që varjon të jetë 145-150 milionë-vjeçare. Kjo është perlë e fosilizuar mw e rralla dhe me e veçanta e zbuluar deri mw sot. Sipas ekspertëve, ajo jo vetëm që hamendësohet të ketë perlën më të madhe, por dhe me të çmuar në botë. Një skanim MRI ka nxjerrë në dritë prova bindëse të një “objekt të rrumbullakët” brenda zhguallit të lashtë, duke rrëzuar përfundimisht dyshimet e ekzistencës së perlës. Perla prehistorike, e cili është rreth dhjetë herë më e madhe se homologet e saj moderne, mendohet të jetë përafërsit deri në 145 millionë vjetë e vjetër. Ajo është nxjerrë nga thellësitë nga peshkatarët në Solent dhe i jepet Aquariumit Blue në Portsmouth. Akuariumi që disponon këtë thesar të rrallë ka vendosur të mos lejojë perlën e saj ti nënshtrohet studimeve të mëtejshme dhe eksperimenteve laboratorike, me qëllim mbrojtjen e integritetit të moluskut të lashtë, i cili do të duhet të shkatërrohet për nxjerrjen e përmbajtjen e saj misterioze. Një zhguall i kësaj guske ka mundësi të fshehi brenda vetes një margaritar, madhësia e së cilës do të jetë sa një top golfi. Ky gur i çmuar do të jetë me vlerë të jashtëzakonshme, shifër e cila nuk është hamendësuar ende. 







Comments

Popular posts from this blog

PROTAGORA: Njeriu është masë e të gjitha gjërave

Kush është Frederik Shopen

OGUST KONTI: Për të krijuar shoqërinë e re çdo fantazi e vjetër duhej të lihej mënjanë, qoftë kjo e Zotit opo e dogmave metafizike, për barazinë apo sovranitetin e popujve