Remo Girone: Nëse më doni në Shqipëri më dërgoni një skenar
“Tano Karidi më ndjek edhe sot”
Remo Girone, aktori i njohur italian që nga shqiptarët njihet si
Tano Karidi, ka prekur tokën shqiptare për herë të parë dje, si i ftuar i
Festivalit të 13-të të Filmit Shqiptar. Aktori i njohur i serialit “Oktapodi”
ka qenë mbrëmjen e djeshme në studiot e televizionit Klan. I ftuar në emisionin
“Zonë e Lirë”, Girone ka rrëfyer për jetën e tij dhe mënyrën sesi e ka njohur
Shqipërinë. Aktori i njohur u shpreh se “di shumë pak për Shqipërinë, por ky
vend më ngjan me jugun e Italisë”. Po dje, më herët, Girone foli për mediat mbi
karrierën e tij artistike ndër vite, fama e “Oktapodit”, fillimet e tij në
teatër si dhe triumfi i tij në kinemanë italiane. Edhe pse Girone ka patur
shumë sukses për rolet e tij dramatike në kinema, fillimet e tij kanë qenë në
teatër, ku është bërë i njohur si një aktor humori. Surpriza e kësaj konference
ishte mundësia e Remo Girone-s për të interpretuar në një film shqiptar. “Nëse
më doni në Shqipëri më dërgoni një skenar. Mjafton të jetë në italisht”, tha
Girone. Pas teatrit, Girone ka vazhduar të pasoj me suksese të njëpasnjëshme në
serialet televizive. Shfaqja në ekranin e madhe vjen nga bashkëpunimi me
regjisorin hungarez Miklós Jancsó në filmin “Roma do Cesarin”, 1972. Ky film
pasohet nga “Antikrishti” (1974) i Alberto De Martino dhe roli i parë si
protagonist i është ofruar nga Marco Belloçhio në filmin “Pulëbardha” 1977 për
të vazhduar me “Corleone “(1978) dhe “Lojë e rrezikshme” (1982) të Pasquale
Squitieri dhe Cinzia Torrini. Popullaritetin e fitoi në vitin 1987 me
telefilmin e podhuar nga RAI “LA Piovra 3” duke i dhënë jetë një prej personazheve
i cilësuar më i keqi dhe njëkohësisht më interesanti. I shoqëruar nga e
bashkëshortja e tij, kjo është vizita e parë në Shqipëri e Girones. Aktori Remo
Girone ka qenë i pranishëm në Mbrëmjen Gala të Festivalit të Filmit Shqiptar në
Teatrin Kombëtar të Operas dhe Baletit.
Sigurisht që kureshtja ka qenë shumë e madhe për ardhjen tuaj në
Tiranë pasi shqiptarët ju identifikojnë si Tano Karidi. Ju, keni pasur njohje
për Shqipërinë dhe kinemanë shqiptare?
Është hera e parë që vij në Shqipëri. Nuk e njoh Shqipërinë dhe
kinemanë e saj. Njoh një pjesë italianësh që janë shqiptare, di që në Siçili ka
një vend që quhet “La piana dei Albanessi”.. ku janë të gjithë shqiptarë.
Çfarë ju shtyu të vinit në Shqipëri? Ishte ftesa për festivalin e
filmit?
Po, ishte ftesa për festivalin e filmi që më solli në Shqipëri.
Fillimisht njohja me këtë festivali filmi, erdhi nga Claudio Gubitosi-it,
drejtor i Festival “Giffoni” dhe “Giffon Shqipëria”. Me të ishim njohur në Festivalin
Ndërkombëtar të Filmit për Fëmijë në Itali, në vitin 1997.
Tano Karidi është roli që ju identifikojnë të gjithë. Po për sa
kohë ju ka ndjekur nga pas ky rol edhe pse sukseset tuaja nuk kanë qenë të
pakta?
Roli i Tano Karidit më ka ndjekur dhe vazhdon të më ndjek edhe
sot, madje edhe në Itali. I them vetes, “prej sa kohës e mbaj me vete këtë
personazh”.
Shqiptarët ju kanë dashur dhe kanë dashur t’iu urrejnë. Si mundët
ta realizonit rolin dhe sa i keni njohur krerët e mafies italiane?
Për këtë rol, problem
më i madh ka qenë i skenaristëve dhe jo i imi. Kanë shkruar për mua këtë
personazh të spikatur, sidomos duke u nisur nga seria e 4-ët. Ishte hera parë
që shfaqej një film mbi mafien, ajo që në e quajmë niveli i tretë, niveli i
atyre që komandojnë paranë. Personazhi ishte interesant pasi kishte
karakteristika njerëzore. Ishte i keq, por tregohej dhe i mirë në disa momente.
Përsa i përket pyetjes, për mua ishte shumë interesant fakti që interpretova
këtë rol, sepse deri diku kishte grimca nga realiteti i kohës. Madje pas këtij
roli, shumë gjëra po fillonin të botoheshin edhe në gazeta, flitej më lirshëm përsa i përket çështjeve të
mafies... Përmes filmit mund të flitet për disa gjëra që nuk mund të thuheshin
në realitet. Seriali “Oktapodi”, kalohej nëpërmjet filmit për të kaluar censurën.
Kujtoj këtu, shumë nga ndryshimet që bëheshin në sallën e dublimit, një
personazh që ishte deputet bëhej një ish deputet. Një herë kishim xhiruar një
skenë ku Andre Otti kishte zyrën, skena ishte ku një mafioz takonte një
politikan. Na është dashur të montonim skenën në mënyrë të tillë që të mos njihej
vendi ku ishte xhiruar.
Ne në Shqipëri, ju njohim kryesisht në role negative? Keni patur
më shumë role të tillë në karrierë?
Është e vërtetë që shpesh më kanë besuar personazhe negative, por
jo vetëm negative. Roli im i fundit për televizionin italian, ka qenë ai i Papa
Pio i 12-të, që ndoshta shumë shpejt do të bëhet shenjtor... (qesh). Unë nuk e
kam patur kurrë problem që të interpretoj një personazh negativ. Ka qenë gjithmonë
zgjedhja e regjisorëve dhe e skenaristëve. Aktualisht
kamë realizuar dy filma për ekranet e kinemave. Një në Kanada, ku interpretoj
së bashku me bashkëshorten time. Në kët film, jemi në rolet e një çifti, ku unë
jam një emigrant italian që do të kthehet në atdheun e tij. Në një tjetër film, interpretoj
rolin e një gjyshi shumë simpatik.. Tani
po përgatitem për një film të ri që quhet “Mirëmëngjesi President”, që është
një komedi mbi politikën në Itali. Fabula është që duhet të zgjedhim një
president të ri, partitë e ndryshme nuk bien dakord. Roli im është zëdhënësi
për shtyp i Presidentit.
A është kinemaja një mjet për të denoncuar problemet politike në
Itali?
Sigurisht,
ka raste që është. Ju e keni parë filmi “Gomorra”, ai është një shembull i mirë
denoncimi. Edhe unë vetë kam bërë një film që quhet “Gioiellino”, që denonconte
skandalin me financat e firmës “Parmalat”. Një film që ka ardhur më parë, se
kriza në SHBA. Kinemaja që denoncon, ka ndryshuar, është ndoshta më e butë, por
ajo ekziston. Është shumë e vështirë sot në Itali të dish ku është e mira dhe ku
është e keqja.
Cila është koha e artë për kinemanë italiane?
Koha e artë e kinemasë italiane mund të konsiderohet periudha e
Felinit, Viscontit, Moriçelit, Sergio Leones, e shumë emrave të tjerë.
Industria e kinemasë italiane sot është pak më e dobët sepse të gjitha zhanret
i e zauron televizioni, nuk ka më filma zhanri që sillnin të ardhura në
industri. Në Itali mungon ligji që është në Francë e Spanjë, që i detyron
filmat amerikanë që shfaqen aty, të paguajnë 20% të ardhurave për industrinë e
kinemasë vendase. Ata e kanë shpëtuar kështu kinemanë e tyre.
Gjatë karrierës artistike si aktor keni bërë shumë teatër. Çfarë
ju pëlqen më shumë nga rolet?
Unë kam interpretuar shumë në teatër, gjatë të gjithë karrierës
sime. Deri në një farë pike kam interpretuar role shumë dramatike, si ai i Raskolnikovit
tek “Krim e ndëshkim”, por kam bërë dhe role në komedi, si për shembull “Lule
kaktusi”, që ka patur një sukses shumë të madh.. Më pëlqen që t’i bëj njerëzit
për të qeshur, por në të njëtën kohë është aq e vështirë t’i bësh njerëzit
të qajnë. Ka gjëra që në profesion më vijnë më natyrshëm dhe janë më të thjeshta
për mua, por ka dhe nga ato që janë më të vështira.
Është më e vështirë të arrish një emër në karriere apo të mbash
atë Remo Girones?
Padyshim që është e vështirë të mbash emrin e krijuar. Jam shumë i
kujdesshëm në zgjedhjet e mia, fillimisht zgjedh në bazë të regjisorit, dhe
nëse me pëlqen atëherë pranoj. Ka regjisore të mëdhenj me të cilët mund të
bëhet një rol i vogël, ka dhe regjisorë të vegjël më të cilët të bësh një rol
të rëndësishëm. Unë nuk jam i fiksuar pas roleve të mëdha, nëse është një film
i mirë me një regjisor të mirë, zgjedh të pranoj dhe një rol të vogël... Në
teatër është ndryshe, kur vendosen në skenë pjesë të literaturës botërore,
shikoj kush kanë qenë aktorët e mëdhenj që kanë interpretuar këto role. Ndërsa për kinemanë dhe TV, lexoj
shumë nëse është një personazh i rëndësishëm i historisë.
Si janë raportet e aktorit Remo Girone me publikun femëror?
Raportet janë të mira (qesh). Ndoshta jo aq të mira sa të Mikele Placido-s
(qesh). Unë jam martuar bashkëshorten time Victoria, prej 30 vitesh dhe kemi 2
fëmijë. Edhe kur shkojmë në evente të ndryshme, fotografët bëjnë shaka duke
thënë se “këtë fotografi e kemi tashmë”.(qesh) Kështu, jam unë jam besnik, edhe
pse ndoshta do të kisha dashur t’i jepja materiale gazetave te thashethemeve
(qesh). Mund të them që me rolin që kisha tek “Oktapodi” kisha shumë sukses tek
publiku femëror.
Keni lexuar për Shqipërinë përpara se të vini. Çfarë përshtypjesh
keni krijuar?
Nuk kam paragjykime për një popull. Fatkeqësisht është folur
shpesh në gazetat italiane përsa i përket ngjarjeve që shqiptarët kanë bërë në
Itali. Është shumë e thjeshtë të përgjithësosh. Mua nuk më pëlqen kjo gjë!
Banditë ka në çdo vend, ndaj nuk mund të paragjykoj një popull. Me kaq pak orë
që kam në Shqipëri, nuk mund të jap një përshtypje, ndoshta po të qëndroj më
gjatë do të kem diçka. Por, them se Shqipëria nuk është shumë ndryshe nga Italia
e jugut.
Nëse një ditë do t’iu vijë një ftesë nga Shqipëria për të luajtur
në një film, do të pranoni?
Sigurisht! Nëse më doni në Shqipëri më dërgoni një skenar. Mjafton
të jetë në italisht. Pse jo, do ta pranoja me kënaqësi!!
Izaura Ndoj
Comments
Post a Comment