Njeriu në turmë shndërrohet në një skllav me dashje
Njerëzit në turmë janë të egër e të dhunshëm. Shpirti i tyre
dhunon dhe kërkon të dhunohet. Me fjalë të tjera shpirti i tyre është i
skllavëruar. Skllavërimi i është bërë karakter, zakon, kërkesë, dëshirë dhe
mënyrë të jetuari. Njeriu në turmë shndërrohet në një skllav me dashje; ai nuk
rron dot pa vuajtur. Ai nuk ka nevojë më për zinxhirë që ta mbajnë të tillë,
ashtu si fizikisht. Sa më shumë koha kalon, aq më shumë ai e adhuron
skllavërinë e tij dhe aq më shumë krenohet me të. Meqenëse ky shpirt nuk pranon
e respekton ndryshim tek “të barabartët” e mendjes së tij dhe ndërkohë kërkon
të dhunohet, atëhere këtë dhunim e skllavërim e kërkon, e gjen si zgjidhje, dhe
e pret vetëm nga sundimtari i pashpirt i turmës. Domethënë, e kërkon këtë nga
idhuli i tij, nga i dëshiruari i shpirtit të tij. Meqenëse ky shpirt i egër
është i pasjellshëm ndaj “të barabartëve të tij”, meqenëse ky shpirt nuk pranon
të renë dhe ndryshimin e harmonishëm tek “të barabartët e tij”, ai ka vetëm një
shtysë mendimi: skllavërimin, dhe vetëm një gjuhë veprimi: dhunën. Egërsia i
shkakton dhimbje therëse në shpirt kur sheh harmoni në rrethin e “të barabartëve
të tij”. Vetëm dhuna e më të fortit, e më mizorit, e më të egrit, e më të
poshtrit, e atij që ka të drejtë të dhunojë e përdhosë të tjerët, e sundimtarit
të turmës, mund t’ia fashitë dhimbjen e instikteve të egra të tij. Vetëm kjo
dhunë madhore, vetëm ky sundimtar turme me të vetmen të drejtë fjale e veprimi,
mund t’ia shtypë egërsinë, shkaktaren e dhimbjes, t’ia qetësojë shpirtin e tij
dhe t’ia dehë emocionet. Ky shpirt nuk e kupton dhe nuk e kërkon mëvetësinë,
ndryshimin në lidhje me të tjerët. Më e shumta që dëshiron ky shpirt është të
bëhët një vasal mizor. Edhe kur e shtyjnë në liri të përkufizuar për të gjithë,
ai nuk mund të shkëputet nga e kaluara e skllavërimit dhe dhunimit mbi të.
Liria për të është dhuna, rasti për të shfryrë egërsinë e emocioneve të tij. Ai
po me dhunë kërkon të kthehet në skllavërinë e shkuar, me të njëjtat kushte e
mundësisht me të njëjtin sundimtar mizor për turmën. Shpirti i tij qan papushim
për egërsinë e sundimtarit të shkuar. Shpirti i tij i idhnuar psherëtin për
mungesën e munduesit të tij të egër, humbjen e të cilit e ndjen shumë herë më
të madhe se humbjen e vetvetes apo “të barabartëve të tij”. Ai dëshiron
gjithmonë që munduesi të ringjallet dhe shpreson në këtë.
Comments
Post a Comment